Reviews Klanten:

wo 21-06-2017 19:18

Wij hebben een antislipvloer in onze Colorado Twin stoomcabine laten aanbrengen.

Ook is door Promega Service de zitjes en arm leuningen met antislip behandeld.

Door het altijd onderuit glijden, voelt nu het zitje pas fijn aan.

De vloer is ruwer geworden en merkbaar met in en uit stappen van onze stoomcabine.

Tijdens het douchen hebben wij een stuk veiliger gevoel gekregen.

Erg fijn!

Mevr. Janssens uit Best

za 24-6-2017 11:48

“Perfecte service met een glimlach!

 

Onze Pharo cabine wordt inmiddels al zo’n 8 jaar door Roland Tiel van Promega Service onderhouden.

Over de service en de kwaliteit van het geleverde werk kan ik kort zijn, ronduit perfect!

 

Promega focust niet alleen op het huidige onderhoud, maar blikt ook vooruit naar toekomstige werkzaamheden en/of onderdelen die bij een volgend onderhoud aan vervanging toe zijn.

Dit heeft tot gevolg, dat het kwalitateive behoud van onze stoomcabine op een prima wijze wordt gewaarborgd.

Verder worden afspraken in goed overleg gepland en herbevestigd op de dag van het onderhoud.

 

Ik beveel Promega Service van harte aan!

 

Een zeer tevreden klant,

Huub Smeets

Helmond”

wo 28-6-2017 18:27

Een tijd geleden heb ik een aanbouwkeuken gekocht die ik zelf wel in elkaar ging zetten.

Ik was tenslotte redelijk handig. Toen eenmaal de berg dozen bezorgd werd had ik er echter geen vertrouwen meer in dat me dit ging lukken.

Wat te doen! Via via kwam ik in contact met de eigenaar van Promega service.

Al gauw had ik een goed gevoel dat hij me deskundig kon helpen. En dat heeft hij bewezen.

Van het eerste schroefje tot en met het laatste kitwerk, alles werd perfect gemaakt.

Hij dacht mee over onvoorziene problemen en inmiddels kan ik met trots kijken naar mijn nieuwe keuken.

Volgend jaar komt de badkamer aan bod en ik weet al wie dat gaat maken.

Promega service heeft een mooi visitekaartje achtergelaten.

 

M.Simonis uit Echt

zo 16-7-2017 18:30

We hebben onze keuken laten plaatsen door Promega Service.

Al direct in het begin liepen we tegen een aantal problemen aan, de muren waren scheef en niet haaks.

Echter wist Roland de keuken zo te plaatsen dat hier niets van te zien is.

De keuken staat er nu prachtig bij, dankzij Promega Service.

We zijn er super blij mee.

Fam Dohmen    Susteren

do 27-7-2017 13:21

Op de vloer van mijn Cleopatra douche-cabine is door u een antislip-laag aangebracht.

Het resultaat is, dat ik mij een stuk veiliger voel tijdens het douchen door de antislip-laag.

Ook de tegelvloer van de badkamer heeft een antislip-behandeling gekregen,

waardoor de tegelvloer stroever is geworden.

Ik beveel de beide behandelingen sterk aan voor je eigen veiligheid.

Bedankt!

Mw. M.F. Wieringa-van Gelder

Houten

do 27-7-2017 17:06

Afgelopen week hadden we een storing aan onze Cleopatra Stoomcabine.

We hebben een onderhoudscontract bij Promegaservice.

Net zoals het jaarlijkse onderhoud altijd netjes word uitgevoerd, is ook deze storing weer netjes opgelost.

Roland heeft veel kennis van zaken en heeft in no time het probleem opgesnord en verholpen.

De site ziet er netjes uit, heb wel even moeten zoeken naar de reviews, weet niet of "zoekende" potentiële klanten deze zoektocht inzetten.

Tip is om de reviews toegankelijker te maken.

Groetjes, Anja Klis

Kaatsheuvel

do 27-7-2017 17:47

Ik heb al een paar jaar een jaarlijks onderhoudscontract bij Promega-services tot mijn volle tevredenheid.

Mw. M.F. Wieringa-van Gelder

Houten

do 3-8-2017 10:35

Promega en Roland doen al jaren het onderhoud aan mijn stoomdouche.

Zelfs toen Cleopatra het niet meer wist had Promega de oplossing bij een probleempje.

Goede vakman, punctueel, netjes en prima kwaliteit/prijs verhouding.

Altijd bereid om je met raad en daad bij te staan.

Promega is wat mij betreft een aanrader!

 

Met vriendelijke groet

Jan Mathijssen

do 14-9-2017 12:03

Goede service, in Cijfers  een  8.

 

Vriendelijke groet, Gstveck

Gorinchem

ma 9-10-2017 19:47

Wij zijn heel blij met het onderhoud van onze stoomcabine.

Zonder het onderhoud hadden een hele nieuwe moeten kopen, en je word altijd vriendelijk behandeld.

En hij kennis van zaken, zodat onze stoomcabine altijd in topvorm is.

Groeten Henk Eijke

vr 13-10-2017 12:19

“Wij hebben onze stoomdouche cabine nu al 15 jaar.

Wat zijn wij gelukkig dat wij jaren geleden Roland hebben leren kennen.

Een prima kerel en zeer toegewijd vakman!

Dank zij hem blijft onze stoomdouche cabine in top conditie.

Dank je wel voor jouw jaarlijks bezoek, Roland.

Tot de volgende keer.

Toos en Harry van Daal.”

ma 5-2-2018 11:33

We hebben sinds 2008 een Stoomcabine Montana.

Door elk jaar goed onderhoud uit te laten voeren door Promega hebben we nog nooit problemen gehad met de cabine.

De service van Promega is super.

Ze nemen op tijd contact op en zijn flexibel met afspraken plannen.

Klant is Koning!

Helaas is dit niet meer bij elk bedrijf vanzelfsprekend.

 

Jolande

Vlierden

di 20-3-2018 13:47

Sinds eind 2009 kennen we Roland Tiel.

In eerste instantie leerden wij hem kennen als serviceman bij Cleopatra.

Bij onze eerste kennismaking hadden we direct al een goed gevoel bij hem.

Toen hij als zelfstandig (Promegaservice) aan de slag ging hebben wij de service/onderhoud van onze stoomdouche bij hem ondergebracht.

Tot op dit moment hebben we daar nog geen minuut spijt van gehad.

 

Behalve dat hij een goed vakman is, kwaliteit levert, punctueel is en ook nog eens netjes werkt is hij altijd bereid om naar je verhaal te luisteren en denkt hij met je mee.

Voor de jaarlijkse servicebeurt neemt hij ruim van tevoren contact met je op.

Is hij op de dag van de afspraak onderweg naar jou, dan belt hij je op om door te geven hoe laat je hem kunt verwachten!

 

Wij voelen ons als klant gewaardeerd door hem en waar kom je dat op de dag van vandaag nog tegen?

Wij zijn heel tevreden met Roland Tiel/Promegaservice en wij bevelen hem van harte aan!

 

Familie Pooters

Loon op Zand

do 22-3-2018 13:23

Vanaf oktober 2012 voert Promega voor onze (Cleopatra) stoomcabine de jaarlijkse servicebeurten uit.

Wij zijn daar erg positief over.

Eventuele gebreken worden adequaat opgelost en Roland weet ook toekomstige problemen voor te zijn.

Waar mogelijk denkt hij echt goed mee.

 

We kunnen uitgebreid ingaan op zijn bezoeken, maar ook volstaan met 1 woord: geweldig!

 

Met vriendelijke groet,

Arnold en Cok Miserus

wo 28-3-2018 18:24

Sinds 2010 onderhoudt Roland van Tiel onze stoomcabine.

En dat doet hij super!

Daarnaast is hij ook nog eens aardig en een innemende persoonlijkheid.

Heeft voor ieder probleem een oplossing.

Komt zijn afspraken na en is een absolute aanrader.

Door zijn kennis en expertise blijft onze stoomcabine als nieuw! Top!

 

Hartelijke groet,

 

Gerrit J. Bruggeman

do 24-5-2018 9:04

Hoi Roland,

We zijn enorm blij met de antislip op de douchevloer.

Het scheelt zoveel dat je zonder angst voor uitglijden zo de douche in stapt.

Ook de tegelvloer is een stuk veiliger geworden.

Jac had het niet gemerkt en ik moest het hem toch vertellen.

Nadat hij het uitgeprobeerd had was hij lyrisch.

Met vriendelijke groet,

Majonka van Anken

Boxtel

ma 4-2-2019 10:28

Hi Roland

Thank you so much for your help and advice.

I adjusted the sensors and for the first time since it was fitted 10 years ago it works perfectly.

Small thankyou in the post.

 

Best wishes

 

Martin Ellis (UK)

Wo 17-04-2019 19:47

Beste Roland,

 

Nog dank voor je werk. Helemaal mooi geworden. 

Ik hoop dat je een filevrije terugreis hebt gehad.

 

Groet Marry Pieters

Hilversum

Ma 22-04-2019 13:03

Geachte heer Tiel,

N.a.v. de onderhoudsbeurt op 8 april j.l. Aan de Cleopatra Omega Line doe ik u bericht dat de cabine in tijden niet zo schoon is geweest!

Hoewel wij ons best doen op gezette tijden de onvermijdelijke aanslag te verwijderen, vallen onze inspanningen in het niet bij uw prestatie.

Wij zouden daarom graag van u weten van welk schoonmaakmiddel u gebruik maakt c.q. welk schoonmaakmiddel u ons zou adviseren.

 

Met hartelijke groet,

Louis Westhof

Heerenveen

Ma 14-10-19 12:29

Hallo Roland,

 

Dat is de sticker die ik zoek, ben er blij mee!

 

Heel veel dank voor je gedane moeite en klantvriendelijkheid!

 

Met vriendelijke groet en een fijne dag verder,

Jaap

Almelo

Zo 01-12-19 17:34

Beste,

 

Bedankt voor de goede service.

Ik ben zeer tevreden van de werken!

Door de snelle reactie op onze aanvraag via mail en de klus prima uit te voeren

alsook alles netje achter te laten zijn we zeker overtuigd om jullie blijvend te contacteren.

 

Bedankt,

Mvg,

 

Ignace Houben

Houthalen

Za 07-12-19 11:53

Beste heer Tiel,

Bedankt voor uw dienst en meedenken.

 

Fijn weekend, Ansari

Zwolle

Zo 15-12-19 09:35

Wij hebben in onze stoomcabine een anti slip vloer laten aanbrengen door Promegaservice.

Er is super netjes gewerkt, er is even een chemisch luchtje maar na een dag kun je een stuk veiliger douchen en stomen. Super oplossing, we worden nl allemaal een jaartje ouder en vallen kan grote problemen opleveren!

Wij hebben dit laten doen voor dat er iemand was gevallen.

Voelt echt een stuk beter. Schoon houden van de vloer is geen probleem.

Top gedaan Promegaservice!

  

Groetjes, Anja

Kaatsheuvel

Di 07-07-20 22:14

 

Hi Roland,

 

Onze 16 jaar 'oude' stoom douchecabine is weer als nieuw.

Super blij met het resultaat en zo kan ie nog wel tig jaar mee. 

Onderhoudsbeurt aan de techniek gedaan, o.a. kraan en doucheslang vervangen en de eyecatcher, opnieuw afgekit en ontkalkt.

 Bedankt voor het fraaie werk wat je afgeleverd hebt, heel blij mee.

 

Hartelijke groet,

 

Ronald & Dicky

Rijswijk

Wo 02-09-20 17:09

 

Bedankt voor de goede service!

 

Met vriendelijke groet,

 

Pascal Hendriks

Renkum

Wo 04-10-20 16:34

 

Hallo Roland,

 

Wij informeren je hierbij dat wij onze woning verkocht hebben. Dit betekent dat de stoomdouche in de oude woning achterblijft. Of de nieuwe eigenaar ook de stoomdouche gaat gebruiken is ons niet bekend. We laten in ieder geval wel de adresgegevens van jou achter, dit voor het geval men ook gebruik wil gaan maken van jouw service.

 

We bedanken jou voor de fijne contacten en prima service die we de afgelopen 11 jaar van je mochten ontvangen.

Het ga je goed en blijf gezond.

 

Hartelijke groeten,

Toon en Anne-Mieke

Loon op Zand