top of page

 

Reviews Klanten:

wo 21-06-2017 19:18

Wij hebben een antislipvloer in onze Colorado Twin stoomcabine laten aanbrengen.

Ook is door Promega Service de zitjes en arm leuningen met antislip behandeld.

Door het altijd onderuit glijden, voelt nu het zitje pas fijn aan.

De vloer is ruwer geworden en merkbaar met in en uit stappen van onze stoomcabine.

Tijdens het douchen hebben wij een stuk veiliger gevoel gekregen.

Erg fijn!

Mevr. Janssens uit Best

za 24-6-2017 11:48

“Perfecte service met een glimlach!

 

Onze Pharo cabine wordt inmiddels al zo’n 8 jaar door Roland Tiel van Promega Service onderhouden.

Over de service en de kwaliteit van het geleverde werk kan ik kort zijn, ronduit perfect!

 

Promega focust niet alleen op het huidige onderhoud, maar blikt ook vooruit naar toekomstige werkzaamheden en/of onderdelen die bij een volgend onderhoud aan vervanging toe zijn.

Dit heeft tot gevolg, dat het kwalitateive behoud van onze stoomcabine op een prima wijze wordt gewaarborgd.

Verder worden afspraken in goed overleg gepland en herbevestigd op de dag van het onderhoud.

 

Ik beveel Promega Service van harte aan!

 

Een zeer tevreden klant,

Huub Smeets

Helmond

wo 28-6-2017 18:27

Een tijd geleden heb ik een aanbouwkeuken gekocht die ik zelf wel in elkaar ging zetten.

Ik was tenslotte redelijk handig. Toen eenmaal de berg dozen bezorgd werd had ik er echter geen vertrouwen meer in dat me dit ging lukken.

Wat te doen! Via via kwam ik in contact met de eigenaar van Promega service.

Al gauw had ik een goed gevoel dat hij me deskundig kon helpen. En dat heeft hij bewezen.

Van het eerste schroefje tot en met het laatste kitwerk, alles werd perfect gemaakt.

Hij dacht mee over onvoorziene problemen en inmiddels kan ik met trots kijken naar mijn nieuwe keuken.

Volgend jaar komt de badkamer aan bod en ik weet al wie dat gaat maken.

Promega service heeft een mooi visitekaartje achtergelaten.

 

M.Simonis uit Echt

zo 16-7-2017 18:30

We hebben onze keuken laten plaatsen door Promega Service.

Al direct in het begin liepen we tegen een aantal problemen aan, de muren waren scheef en niet haaks.

Echter wist Roland de keuken zo te plaatsen dat hier niets van te zien is.

De keuken staat er nu prachtig bij, dankzij Promega Service.

We zijn er super blij mee.

Fam Dohmen    Susteren

do 27-7-2017 13:21

Op de vloer van mijn Cleopatra douche-cabine is door u een antislip-laag aangebracht.

Het resultaat is, dat ik mij een stuk veiliger voel tijdens het douchen door de antislip-laag.

Ook de tegelvloer van de badkamer heeft een antislip-behandeling gekregen,

waardoor de tegelvloer stroever is geworden.

Ik beveel de beide behandelingen sterk aan voor je eigen veiligheid.

Bedankt!

Mw. M.F. Wieringa-van Gelder

Houten

do 27-7-2017 17:06

Afgelopen week hadden we een storing aan onze Cleopatra Stoomcabine.

We hebben een onderhoudscontract bij Promegaservice.

Net zoals het jaarlijkse onderhoud altijd netjes word uitgevoerd, is ook deze storing weer netjes opgelost.

Roland heeft veel kennis van zaken en heeft in no time het probleem opgesnord en verholpen.

De site ziet er netjes uit, heb wel even moeten zoeken naar de reviews, weet niet of "zoekende" potentiële klanten deze zoektocht inzetten.

Tip is om de reviews toegankelijker te maken.

Groetjes, Anja Klis

Kaatsheuvel

do 27-7-2017 17:47

Ik heb al een paar jaar een jaarlijks onderhoudscontract bij Promega-services tot mijn volle tevredenheid.

Mw. M.F. Wieringa-van Gelder

Houten

do 3-8-2017 10:35

Promega en Roland doen al jaren het onderhoud aan mijn stoomdouche.

Zelfs toen Cleopatra het niet meer wist had Promega de oplossing bij een probleempje.

Goede vakman, punctueel, netjes en prima kwaliteit/prijs verhouding.

Altijd bereid om je met raad en daad bij te staan.

Promega is wat mij betreft een aanrader!

 

Met vriendelijke groet

Jan Mathijssen

do 14-9-2017 12:03

Goede service, in Cijfers  een  8.

 

Vriendelijke groet, Gstveck

Gorinchem

ma 9-10-2017 19:47

Wij zijn heel blij met het onderhoud van onze stoomcabine.

Zonder het onderhoud hadden een hele nieuwe moeten kopen, en je word altijd vriendelijk behandeld.

En hij kennis van zaken, zodat onze stoomcabine altijd in topvorm is.

Groeten Henk Eijke

vr 13-10-2017 12:19

“Wij hebben onze stoomdouche cabine nu al 15 jaar.

Wat zijn wij gelukkig dat wij jaren geleden Roland hebben leren kennen.

Een prima kerel en zeer toegewijd vakman!

Dank zij hem blijft onze stoomdouche cabine in top conditie.

Dank je wel voor jouw jaarlijks bezoek, Roland.

Tot de volgende keer.

Toos en Harry van Daal.”

ma 5-2-2018 11:33

We hebben sinds 2008 een Stoomcabine Montana.

Door elk jaar goed onderhoud uit te laten voeren door Promega hebben we nog nooit problemen gehad met de cabine.

De service van Promega is super.

Ze nemen op tijd contact op en zijn flexibel met afspraken plannen.

Klant is Koning!

Helaas is dit niet meer bij elk bedrijf vanzelfsprekend.

 

Jolande

Vlierden

di 20-3-2018 13:47

Sinds eind 2009 kennen we Roland Tiel.

In eerste instantie leerden wij hem kennen als serviceman bij Cleopatra.

Bij onze eerste kennismaking hadden we direct al een goed gevoel bij hem.

Toen hij als zelfstandig (Promegaservice) aan de slag ging hebben wij de service/onderhoud van onze stoomdouche bij hem ondergebracht.

Tot op dit moment hebben we daar nog geen minuut spijt van gehad.

 

Behalve dat hij een goed vakman is, kwaliteit levert, punctueel is en ook nog eens netjes werkt is hij altijd bereid om naar je verhaal te luisteren en denkt hij met je mee.

Voor de jaarlijkse servicebeurt neemt hij ruim van tevoren contact met je op.

Is hij op de dag van de afspraak onderweg naar jou, dan belt hij je op om door te geven hoe laat je hem kunt verwachten!

 

Wij voelen ons als klant gewaardeerd door hem en waar kom je dat op de dag van vandaag nog tegen?

Wij zijn heel tevreden met Roland Tiel/Promegaservice en wij bevelen hem van harte aan!

 

Familie Pooters

Loon op Zand

do 22-3-2018 13:23

Vanaf oktober 2012 voert Promega voor onze (Cleopatra) stoomcabine de jaarlijkse servicebeurten uit.

Wij zijn daar erg positief over.

Eventuele gebreken worden adequaat opgelost en Roland weet ook toekomstige problemen voor te zijn.

Waar mogelijk denkt hij echt goed mee.

 

We kunnen uitgebreid ingaan op zijn bezoeken, maar ook volstaan met 1 woord: geweldig!

 

Met vriendelijke groet,

Arnold en Cok Miserus

wo 28-3-2018 18:24

Sinds 2010 onderhoudt Roland van Tiel onze stoomcabine.

En dat doet hij super!

Daarnaast is hij ook nog eens aardig en een innemende persoonlijkheid.

Heeft voor ieder probleem een oplossing.

Komt zijn afspraken na en is een absolute aanrader.

Door zijn kennis en expertise blijft onze stoomcabine als nieuw! Top!

 

Hartelijke groet,

 

Gerrit J. Bruggeman

do 24-5-2018 9:04

Hoi Roland,

We zijn enorm blij met de antislip op de douchevloer.

Het scheelt zoveel dat je zonder angst voor uitglijden zo de douche in stapt.

Ook de tegelvloer is een stuk veiliger geworden.

Jac had het niet gemerkt en ik moest het hem toch vertellen.

Nadat hij het uitgeprobeerd had was hij lyrisch.

Met vriendelijke groet,

Majonka van Anken

Boxtel

ma 4-2-2019 10:28

Hi Roland

Thank you so much for your help and advice.

I adjusted the sensors and for the first time since it was fitted 10 years ago it works perfectly.

Small thankyou in the post.

 

Best wishes

 

Martin Ellis (UK)

Wo 17-04-2019 19:47

Beste Roland,

 

Nog dank voor je werk. Helemaal mooi geworden. 

Ik hoop dat je een filevrije terugreis hebt gehad.

 

Groet Marry Pieters

Hilversum

Ma 22-04-2019 13:03

Geachte heer Tiel,

N.a.v. de onderhoudsbeurt op 8 april j.l. Aan de Cleopatra Omega Line doe ik u bericht dat de cabine in tijden niet zo schoon is geweest!

Hoewel wij ons best doen op gezette tijden de onvermijdelijke aanslag te verwijderen, vallen onze inspanningen in het niet bij uw prestatie.

Wij zouden daarom graag van u weten van welk schoonmaakmiddel u gebruik maakt c.q. welk schoonmaakmiddel u ons zou adviseren.

 

Met hartelijke groet,

Louis Westhof

Heerenveen

Ma 14-10-19 12:29

Hallo Roland,

 

Dat is de sticker die ik zoek, ben er blij mee!

 

Heel veel dank voor je gedane moeite en klantvriendelijkheid!

 

Met vriendelijke groet en een fijne dag verder,

Jaap

Almelo

Zo 01-12-19 17:34

Beste,

 

Bedankt voor de goede service.

Ik ben zeer tevreden van de werken!

Door de snelle reactie op onze aanvraag via mail en de klus prima uit te voeren

als ook alles netje achter te laten zijn we zeker overtuigd om jullie blijvend te contacteren.

 

Bedankt,

Mvg,

 

Ignace Houben

Houthalen

Za 07-12-19 11:53

Beste heer Tiel,

Bedankt voor uw dienst en meedenken.

 

Fijn weekend, Ansari

Zwolle

Zo 15-12-19 09:35

Wij hebben in onze stoomcabine een anti slip vloer laten aanbrengen door Promegaservice.

Er is super netjes gewerkt, er is even een chemisch luchtje maar na een dag kun je een stuk veiliger douchen en stomen. Super oplossing, we worden nl allemaal een jaartje ouder en vallen kan grote problemen opleveren!

Wij hebben dit laten doen voor dat er iemand was gevallen.

Voelt echt een stuk beter. Schoon houden van de vloer is geen probleem.

Top gedaan Promegaservice!

  

Groetjes, Anja

Kaatsheuvel

Di 07-07-20 22:14

 

Hi Roland,

 

Onze 16 jaar 'oude' stoom douchecabine is weer als nieuw.

Super blij met het resultaat en zo kan ie nog wel tig jaar mee. 

Onderhoudsbeurt aan de techniek gedaan, o.a. kraan en doucheslang vervangen en de eyecatcher, opnieuw afgekit en ontkalkt.

 Bedankt voor het fraaie werk wat je afgeleverd hebt, heel blij mee.

 

Hartelijke groet,

 

Ronald & Dicky

Rijswijk

Wo 02-09-20 17:09

 

Bedankt voor de goede service!

 

Met vriendelijke groet,

 

Pascal Hendriks

Renkum

Wo 04-10-20 16:34

 

Hallo Roland,

 

Wij informeren je hierbij dat wij onze woning verkocht hebben. Dit betekent dat de stoomdouche in de oude woning achterblijft. Of de nieuwe eigenaar ook de stoomdouche gaat gebruiken is ons niet bekend. We laten in ieder geval wel de adresgegevens van jou achter, dit voor het geval men ook gebruik wil gaan maken van jouw service.

 

We bedanken jou voor de fijne contacten en prima service die we de afgelopen 11 jaar van je mochten ontvangen.

Het ga je goed en blijf gezond.

 

Hartelijke groeten,

Toon en Anne-Mieke

Loon op Zand

Za 20-03-21 13:27

 

Hoi Roland,

 

Gisteravond weer gestoomd.

Deed het weer als vanouds.

Bedankt voor je hulp

 

Groeten 

Peter

Aarle Rixtel

Zo 21-03-21 11:12

 

Beste Roland,

 

We hebben onze woning in Den Bosch verkocht.

De Cleopatra jacuzzi en stoomdouche blijven uiteraard achter.

We willen je hartelijk danken voor alle zorg waarmee je de installaties altijd in perfecte conditie hebt gehouden. Zowel qua techniek, klantgerichtheid als klantvriendelijkheid lever jij topkwaliteit!

We hebben de nieuwe eigenaren uiteraard jouw contactgegevens doorgegeven en hen aanbevolen het onderhoud bij jou ondergebracht te houden!

 

Nogmaals dank en het ga je goed!

 

Fam De Vries

Den Bosch

VR 26-03-21 00:49

Dag Cindy, 

 

Graag geef ik een terugkoppeling daar ik erg fijn geholpen ben door Roland, te weten: 

 

Helaas heeft de extreme vorst ertoe geleid dat mijn stoomcabine van het merk Cleopatra schade heeft opgelopen.

Zodra ik contact op had genomen met Promega Service werd er meteen gereageerd en had ik de volgende dag al een serviceafspraak.

Dankzij de expertise van Roland zijn de problemen meteen verholpen (heeft materialen allemaal bij) en heb geen onnodige kosten hoeven te maken (doordat hij bekend was met het merk en veel ervaring heeft).

Roland is naast een vakman ook communicatief en erg klantgericht wat ik als prettig heb ervaren.

Ik zou daarom ook Promega Service aanraden- temeer omdat ik met andere vakspecialisten in de stoomtechniek andere ervaringen heb. 

 

 

Gr. Toon

Bakel

 

Wo 31-03-21 18:44

 

 

Beste Cindy en Roland,

 

Ik wil jullie hierbij heel hartelijk bedanken voor het meedenken en helpen bij de storing/lekkage van de stoomcabine.

Het contact met jullie vond ik uiterst prettig en een verademing om jullie deskundigheid en vakmanschap  te ervaren.

 

Loodgieters en installatiebedrijven hier in de omgeving konden mij niet helpen.

Ik werd er wanhopig van en ondertussen liep het warme water dagen en nachten door.

 

Of ik nog gebruik ga maken van de stoomunit weet ik nog niet.

Mocht dit zo zijn dan weet ik jullie zeker te vinden!

 

Nogmaals dank met de meest hartelijke groet,

 

 

Hans van Es

Wassenaar

Wo 21-04-21 10:59

 

Sinds een viertal jaren onderhoudt Promega Service in de persoon van Roland Tiel onze stoomcabine (een oudje uit 2000).

Hij houdt alles perfect in orde.

De jaarlijkse beurten worden netjes en volgens afspraak vooraf uitgevoerd.

De deur van de cabine heeft hij twee jaren geleden keurig gerepareerd (hing een beetje scheef).

Pas geleden heeft hij een antislipvloer aangebracht voor de veiligheid en ook dat is keurig netjes uitgevoerd.

Voor mijn vrouw was het even wennen maar nu voelt het voor haar ook goed.

 

Wij zijn tevreden. Kortom: we raden het bedrijf en hem aan!

 

Sittard, 21 april 2021

Riny en Wil Geilen-Cuijpers

 

 

Do 29-04-21 11:45

 

Goedemorgen Roland

Wij hebben allebei gisteren voor het eerst in de nieuwe antislip douche gestaan.

 

Het voelt inderdaad veel veiliger aan en ziet er mooi uit.

 

Blij dat we deze vloer hebben laten aanleggen.

 

Vriendelijke groet

Fam. Neggers 

Di 01-06-21-21 11:45

Goedemorgen Roland,

 

We hebben de stoomdouche gebruikt en hij werkt perfect. 

We zijn hier heel blij mee.

 

Met vriendelijk groet,

 

Jolanda Moll

Roelofarendsveen

Vr 27-08-21 11:36

Roland heeft mijn badkamer gemaakt.

Ik ben er super tevreden mee.

Hij heeft meegedacht met de problemen/ mogelijkheden en kwam altijd met een mooie oplossing.

Hij dacht er dan even over na, en de volgende dag was  er een passende oplossing.

Roland werkt snel, is netjes ( de trap werd goed afgedekt tijdens het proces) en hij ruimde elke dag netjes de rommel op.

Roland komt netjes de afspraken na en staat open voor de vraag van de klant.

Kortom ik zou Roland meteen aanraden!!

Een degelijke hardwerkende man met goede visie!

 

Gr Maud

Maastricht

Do 29-08-21 15:55

Het is gelukt met het aansluiten van de condensator!

De hydrojets doen het weer.

Dank voor de goede zorg.

Groeten Janko Withaar

Den Ham

VR 01-10-21

 

Hallo Roland,

Bad werkt weer perfect.

Wordt elke dag gebruik van gemaakt.

Prettig weekend, bedankt voor de nazorg.

Wesley Dwayne de Jager

L'Isle-sur-la-Sorgue France

 

MA 01-11-21 22:40

 

Hallo heer Tiel,

 

Ik heb vandaag de stoomcabine gebruikt en ik wil u bedanken voor het juiste onderhoud,

omdat de stoom nu warmer aanvoelt !

 

Vriendelijke groet,

Mw.M.F.Wieringa-van Gelder

Za 14-11-21 15:59

 

SECUUR, MEEDENKEND, PROBLEEMOPLOSSEND, CREATIEF EN ALL-ROUND!

 

Door omstandigheden (verhuizing andere regio) hadden we wel de badkamer maar niet de bouwploeg.

Blij dat we Roland van Promega service hebben getroffen.

 

We spraken een faire prijs af.

We hadden het niet beter kunnen treffen.

 

Hij zorgde voor alle overige materialen zoals cement, leidingwerk e.d., was punctueel en werkte vlot.

 

Omdat de badkamer vrij ruim was voor het eigenlijke ontwerp, kwamen hij en zijn vrouw met een creatiever ontwerp dan het oorspronkelijke.

Geheel op onze wensen toegespitst.

 

Het grote voordeel was dat hij zowel de elektricien, loodgieter, tegelzetter als stucadoor was.

Van A tot Z zelfstandig, nieuwe vloerverwarming, verplaatst sanitair, verbeterde ventilatie.

 

Het aantal tegels bleek gezien het nieuwe ontwerp te krap en ook dat werd opgelost. Met zweet in de handen omdat er geen tegel mocht breken.

 

Al met al, niets dan lof voor Roland en zijn vrouw Cindy die heel stevig meegewerkt heeft.

We genieten enorm van onze prachtige badkamer.

Dank je wel Topteam!

Gaby & Eugene

Montfort

Di 21-12-21 16:30

 

Stoomcomponent draait weer perfect Roland!

Dave Maas

Heeze

Zo 13-02-22 13:55

 

Roland is een pragmatische en praktisch persoon, die zeker meehelpt om de juiste keuzes te maken voor je installatie.

Verder dachten dat we de douchekop v.d. stoomcabine best goed ontkalkt kregen, maar nadat deze tijdens de onderhoudsbeurt echt onderhanden was genomen, merkte te pas hoeveel minder herrie de douchekop maakte nu het water wel ongehinderd erdoorheen kwam.

Ook het bij het stomen merk je dat de stoom gewoon makkelijker door de leidingen gaat.

Dus dit was een zeer nuttig bezoek.

Het is dan wel weer slikken als je de rekening ziet, maar als je dat over de levensduur van de cabine afzet was het een nuttig en noodzakelijk bezoek omdat er toch wat kleine gebreken erin sluipen die je nu voor bent voordat het een groot probleem gaat worden

 

Nelleke en Marcel

Kaatsheuvel

Do 24-03-22 17:07

Stoomcabine werkt geweldig!

Heel tevreden mee!

Bianca di Lollo

Doetichem

Za 04-06-22 13:54

Dag Roland

 

Wij zijn zeer tevreden, maar dat mag ook voor dat geld !!

Alles werkt prima , en is mooi schoon .

 Vr gr Fam Fränzel.

Oosterhout

WO 08-06-22 17:18

Heel blij ben ik dat ik in contact ben gekomen met Roland Tiel van Promega Welness Quality service.

Mijn stoomcabine van Cleopatra deed niets meer.

Cleopatra gaf helemaal geen service en verwees naar de aannemer die de cabine had geplaatst.

Deze was inmiddels gestopt.

Bij vele bedrijven geïnformeerd of ze wilden komen kijken, maar nee niemand kon/wilde iets doen.

Beter was het een nieuwe badkamer te nemen. Nu daar zag ik toch wel tegen op.

 

Uiteindelijk kwam ik na een zoektocht op internet bij Roland terecht en die heeft er alles aan gedaan.

Hij kwam vanuit Limburg helemaal naar Den Haag en heeft in zijn werkplaats de unit éérst weten te fixen.

Dus geen breekwerk of iets en toch nu weer een goede werkende stoomcabine.

Top, zo klantvriendelijk zouden alle bedrijven moeten zijn. Hartelijk dank.

 

Nogmaals bedankt,

met vriendelijke groet

Sylvia Tempelman

Den Haag

Do 09-06-22 16:00

Dat is pas service!

Eugène

Mechelen

Do 15-09-22 08:10

 

Roland Tiel van Promega Service heeft onze stoomdouche een onderhoudsbeurt gegeven

en een nieuwe handel bevestigd aan de deur van de douche.

 

De communicatie om de afspraak te maken verliep goed en hij kwam op tijd en werkte netjes en bekwaam.

Ik ben heel tevreden over het resultaat!

 

Hij is nb de enige in Nederland die nog onderdelen heeft voor onze stoomdouche Cleopatra en heeft 1,5 uur moeten rijden om ons te helpen. 👍

Doesjka

Emmerich Duitsland

 

Do 24-11-22 10:15

 

Goede morgen Roland,

 

Gisteren heeft een monteur naar onze ketel gekeken.

 

Er bleek een onderdeeltje van de motor van de drie-weg-klep losgeraakt te zijn en heeft dit hersteld.

 

We hebben vanmorgen heerlijk kunnen douchen.

 

Jij hebt je werk prima uitgevoerd, het lag dus toch aan de drie-weg-klep in onze ketel.

 

Groet, Majonka van Anken

 

Ma 27-03-23 15:52

 

Beste Roland,

 

Alles doet het weer prima, ik ben er heel erg blij mee! Dankjewel.

 

Met vriendelijke groet,

Heidi Knape

Lelystad

MA 05-06-23 21:52

 

Promega Service heeft van onze bestaande badkamer een nieuwe badkamer gemaakt.

 

En zo blij met het resultaat!

 

Roland is, kundig, nauwkeurig, meedenkend en werkt erg netjes.

Kortom een goede vakman!

Akkermans

Elsloo

DO 22-06-23 09:17

Wat jammer dat wij niet eerder bij Roland hadden aangeklopt voor onze Hawaii Twin stoomcabine van Cleopatra.

 

Dat had ons een hoop ergernis bespaart.

 

Nu kunnen we weer heerlijk douchen in een perfect opgeknapte cabine.

Trudy Schilt

Oudekerk a/d IJssel

 

WO 09-08-23 20:15

Beste Roland,

 

Alles precies zo uitgevoerd en … alles werkt weer. Alleen spotje en zekering hoeven te vervangen 🤗.

Was dus inderdaad, zoals u al vermoedde, de lamp (zat geen ontluchting bij denk ik).

Ben erg blij met dit resultaat.

 

Enorm bedankt voor uw snelle, kundige en doeltreffende antwoorden.

 

Hulde!

 

Met vriendelijke groeten,

Charles de Leeuw

 

DI 24-10-23 10:01

Roland,

Nogmaals hartstikke bedankt voor de genomen moeite..

Het bad ziet er weer uit om door een ringetje te halen.

Ook het bevestigen was dankzij de tip van 10 min warm water een fluitje van een cent.

Top service!

 

Met vriendelijke groet en nog een fijne dag,

 

Hans Wijnmaalen

Wo 29-11-23 09:57

Beste Roland,

 

Alle materialen ontvangen, ziet er goed uit.

Ik heb besloten om er in de kerstvakantie mee aan de slag te gaan.

Dus hopelijk weer een goed werkend bad in het nieuwe jaar 😊

Dat gaat wel lukken met jouw heldere instructie.

Nogmaals dank daarvoor.

 

Hartelijke groet & fijne dag,

Rick Heerink

bottom of page