top of page

 

Garantie & Klachten

 

 

Klachten

​

Het kan altijd voorkomen dat er schade is bij een levering, of iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Al proberen wij, en onze leveranciers dit altijd wel te voorkomen.

 

Controleer uw product meteen bij ontvangst van uw bestelling.

Mocht er toch schade zijn ontstaan dan raden wij u aan om klachten graag binnen 2 dagen bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@promegaservice.nl

​

Probeer uw klacht melding zo compleet mogelijk, eventueel met foto's bij ons te melden.

​

- U ontvangt dan binnen 2 werkdagen een bevestiging van uw klacht, dat wij deze in behandeling hebben genomen.

 

- Wij zullen uw klacht binnen 14 werkdagen na ontvangst verder behandelen,

maar mochten wij meer tijd nodig hebben, dan wordt u daar van op de hoogte gesteld.

 

-Indien wij uw klacht uiteindelijk niet naar tevredenheid kunnen oplossen,

dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling

via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

​

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden

via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

​

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren

via het platform van de Europese Unie.

​

Wij doen er alles aan om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen,

zodat u na een klacht toch tevreden kan zijn.

​

​

Garantie

​

Wij en onze leveranciers geven om onze producten,

en doen ons best om deze in  goede conditie aan u te leveren.

 

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

​

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek

melding bij ons hierover te maken.

​

Indien het gebrek binnen de garantie valt,

dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

​

Onze leveranciers hanteren hun eigen fabrieksgarantie

maar gelden onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit.

​

Mocht u gebruik van garantie willen maken, van een door ons geleverd product,

neem dan contact met ons op.

​

​

info@promegaservice.nl

 

​

bottom of page