Onderhoud aan Cleopatra-Pharo stoomtechniek

Niet alleen plaatsen en installeren wij uw Wellness ruimte/producten 

maar willen wij ook graag dat uw apparatuur goed blijft werken.

 

Stoomtechnieken hebben ook zo hun zorg nodig,

maar in de praktijk wordt vaak pas een onderhoudsaanvraag gedaan,

als de techniek kapot is of niet meer na behoren werkt.

Vaak bent u dan te laat, en dient er eerst een complete reparatie gedaan te worden,

 wat gepaard kan gaan met hoge kosten.

Daarom hebben wij een servicedienst opgericht, om jaarlijks het onderhoud te verrichten,

bij klanten die één van onderstaande stoom producten van Cleopatra, Pharo hebben staan.

Ook kunt u bij ons terecht voor het vervangen van onderdelen en opknappen/kitten van uw cabine.

20151208_172948
20151208_172953
20151208_172941
20151208_172936
20151208_135027
20151208_134449
20151208_091434
20151208_091428
20151208_091418
20151208_091408
20151208_091413
20151208_091423

Met 15 jaar ervaring zien wij bij onze vaste klanten met een onderhoudscontract de volgende voordelen:

- Minder energie verbruik

- Het geheel er keurig bij blijft staan

- De stoomtechniek constant en netjes blijft werken

- Bij jaarlijkse controle, gebreken eerder zijn op te lossen

 - Door onderhoud hoge reparatie kosten zijn te voorkomen

- Wij de planning bij houden, om met u een afspraak in te plannen

- U krijgt extra korting op onderdelen en op (bad en stoom) geuren.

- U krijgt bij een tussentijds bezoek extra korting op onze service tarieven.

Cleopatra, Pharo cabine's waar wij preventief onderhoud aan de techniek leveren.

Cleopatra nieuws!

 

Douchetempel en WellSpring uit het assortiment

15 November 2016

Het is zo ver: de bekende stoomcabines Douchetempel en WellSpring gaan uit het Cleopatra assortiment.

Twee prima stoombaden die jaren geleden door Cleopatra werden ontwikkeld en die in vele huizen en spa's staan. Succesvolle modellen die nu aan vervanging toe zijn.

Begin 2016 lanceert Cleopatra een aantal nieuwe stoombaden.

DT 100

DT 115

115 L

115 R

130

Havista

Nevista

Duverre

Nevada

Uitglijden door gladde vloer?

Plaats een antislip vloer in uw stoomcabine!

Colorado Twin

Oregon Twin

Colorado C

Hawai Twin

Montana

Idaho

Cleopatra, Pharo technieken waar wij preventief onderhoud aan leveren.

3000 W

6000 W

3000 W

6000 W

9000 W

12000 W

3,3 KW

4,5 KW

3,3 KW

4,5 KW

Heeft u een storing, neem dan gerust contact met ons op!

Voorbeelden achterstallig onderhoud

HS 3/6 techniek stoomgenerator

 

 

Doordat de sensoren en de binnenkant van de stoomcilinder verkalkt raken duurt het langer dan voorheen

dat de stoomunit begint te stomen of dat deze op temperatuur is.

De techniek wordt steeds onrustiger en begint steeds meer een onrustig borrelend geluid te maken.

Pas op voor verbranding!

Houd rekening dat bij het opstarten en gedurende het stomen het gevolg zou kunnen zijn,

dat er héét water uit de stoommond de cabine ingeduwd kan worden.

In de handleiding van deze cabine's - HS 3/6 techniek staat niet voor niets het advies

om bij 4 x per maand gebruik te maken van de stoomunit,

deze 2 x per jaar te ontkalken.

de meeste mensen maken in de lente en de zomer, minder gebruik van de stoomunit

en is minimaal 1 x jaarlijks onderhoud zeker aan te bevelen.

 

Het op tijd onderhouden:

- vermindert de kans op storingen aan techniek

- voorkom beschadigingen aan cabine

- heeft een langere levensduur

- verhoogd uw stoomplezier

- minder energie verbruik

- minder hoge kosten

K4 techniek stoomgenerator

 

 

Bij de K4 techniek kan er constant een melding op de bediening verschijnen

en zal de stoomtechniek als geheel niet meer werken.

De bediening kan de volgende storingsmeldingen op de display weergeven:

                                        A-13 • het vullen bij het begin van de stoomcyclus is in de eerste 3 minuten is mislukt.

                                        A-14 • Het vullen bij het begin of tijdens het stomen in de eerste 3 minuten is niet voldoende.

                                        A-16 • Maximale cabinetemperatuur van 55°C wordt overschreden.

                                        A-17 • Drainage-proces van de stoomgenerator wordt afgebroken i.v.m. storing.

                                        A-18 • Meetwaarde cabinetemperatuur sensor niet nauwkeurig.

                                        A-19 • Bij het opstarten van de stoomgenerator is deze volledig gevuld met water

20140418_113720
047
048
20140703_160216
20160317_091540
20160607_095303
20150421_120104
20160323_105741
20170418_102408
20150807_135156

Gezien er vaak een aantal jaren niets aan onderhoud is gedaan,

komen wij nog wel eens voor verrassingen te staan!!

Onderhoudscontract Cleopatra en Pharo stoomtechnieken

U Wilt uw techniek de aankomende jaren ook goed gaan bijhouden?!

Op aanvraag zullen wij een servicebezoek bij u brengen,

om zo de techniek en cabine éérst goed na te kijken.

De techniek wordt dan weer naar een goed werkende staat gebracht

en kan gepaard gaan met het vervangen van onderdelen.

Na dit bezoek zullen wij een onderhoudscontract afgeven of opsturen.

Als deze door u, ingevuld en retour is gestuurd,

krijgt u een door ons ondertekend kopie exemplaar terug gestuurd.

Vervolgens wordt u in de onderhoudsplanning opgenomen.

Bij het afsluiten van een onderhoudscontract krijgt u;

 

 - korting op onze voorrijkosten en arbeidsloon.

(bij een tussentijds storingsbezoek)

- Korting op onderdelen én geurstoffen,

(mits deze bij de leverancier nog te bestellen zijn)

 

Heeft u interesse in een onderhoudscontract voor uw stoomtechniek?

 

Vraag dan graag een servicebezoek bij ons aan.

info@promegaservice.nl

Review Klanten:

za 24-6-2017 11:48

“Perfecte service met een glimlach!

 

Onze Pharo cabine wordt inmiddels al zo’n 8 jaar door Roland Tiel van Promega Service onderhouden.

Over de service en de kwaliteit van het geleverde werk kan ik kort zijn, ronduit perfect!

 

Promega focust niet alleen op het huidige onderhoud, maar blikt ook vooruit naar toekomstige werkzaamheden en/of onderdelen die bij een volgend onderhoud aan vervanging toe zijn.

Dit heeft tot gevolg, dat het kwalitateive behoud van onze stoomcabine op een prima wijze wordt gewaarborgd.

Verder worden afspraken in goed overleg gepland en herbevestigd op de dag van het onderhoud.

 

Ik beveel Promega Service van harte aan!

 

Een zeer tevreden klant,

Huub Smeets

Helmond”

do 27-7-2017 17:06

Afgelopen week hadden we een storing aan onze Cleopatra Stoomcabine.

We hebben een onderhoudscontract bij Promegaservice.

Net zoals het jaarlijkse onderhoud altijd netjes word uitgevoerd, is ook deze storing weer netjes opgelost.

Roland heeft veel kennis van zaken en heeft in no time het probleem opgesnord en verholpen.

De site ziet er netjes uit, heb wel even moeten zoeken naar de reviews, weet niet of "zoekende" potentiële klanten deze zoektocht inzetten.

Tip is om de reviews toegankelijker te maken.

Groetjes, Anja Klis

Kaatsheuvel

do 27-7-2017 17:47

Ik heb al een paar jaar een jaarlijks onderhoudscontract bij Promega-services tot mijn volle tevredenheid.

Mw. M.F. Wieringa-van Gelder

Houten

do 3-8-2017 10:35

Promega en Roland doen al jaren het onderhoud aan mijn stoomdouche.

Zelfs toen Cleopatra het niet meer wist had Promega de oplossing bij een probleempje.

Goede vakman, punctueel, netjes en prima kwaliteit/prijs verhouding.

Altijd bereid om je met raad en daad bij te staan.

Promega is wat mij betreft een aanrader!

 

Met vriendelijke groet

Jan Mathijssen

do 14-9-2017 12:03

Goede service, in Cijfers  een  8.

 

Vriendelijke groet, Gstveck

Gorinchem

ma 9-10-2017 19:47

Wij zijn heel blij met het onderhoud van onze stoomcabine.

Zonder het onderhoud hadden een hele nieuwe moeten kopen, en je word altijd vriendelijk behandeld.

En hij kennis van zaken, zodat onze stoomcabine altijd in topvorm is.

Groeten Henk Eijke

vr 13-10-2017 12:19

“Wij hebben onze stoomdouche cabine nu al 15 jaar.

Wat zijn wij gelukkig dat wij jaren geleden Roland hebben leren kennen.

Een prima kerel en zeer toegewijd vakman!

Dank zij hem blijft onze stoomdouche cabine in top conditie.

Dank je wel voor jouw jaarlijks bezoek, Roland.

Tot de volgende keer.

Toos en Harry van Daal.”

ma 5-2-2018 11:33

We hebben sinds 2008 een Stoomcabine Montana.

Door elk jaar goed onderhoud uit te laten voeren door Promega hebben we nog nooit problemen gehad met de cabine.

De service van Promega is super.

Ze nemen op tijd contact op en zijn flexibel met afspraken plannen.

Klant is Koning!

Helaas is dit niet meer bij elk bedrijf vanzelfsprekend.

 

Jolande

Vlierden

di 20-3-2018 13:47

Sinds eind 2009 kennen we Roland Tiel.

In eerste instantie leerden wij hem kennen als serviceman bij Cleopatra.

Bij onze eerste kennismaking hadden we direct al een goed gevoel bij hem.

Toen hij als zelfstandig (Promegaservice) aan de slag ging hebben wij de service/onderhoud van onze stoomdouche bij hem ondergebracht.

Tot op dit moment hebben we daar nog geen minuut spijt van gehad.

 

Behalve dat hij een goed vakman is, kwaliteit levert, punctueel is en ook nog eens netjes werkt is hij altijd bereid om naar je verhaal te luisteren en denkt hij met je mee.

Voor de jaarlijkse servicebeurt neemt hij ruim van tevoren contact met je op.

Is hij op de dag van de afspraak onderweg naar jou, dan belt hij je op om door te geven hoe laat je hem kunt verwachten!

 

Wij voelen ons als klant gewaardeerd door hem en waar kom je dat op de dag van vandaag nog tegen?

Wij zijn heel tevreden met Roland Tiel/Promegaservice en wij bevelen hem van harte aan!

 

Familie Pooters

Loon op Zand

do 22-3-2018 13:23

Vanaf oktober 2012 voert Promega voor onze (Cleopatra) stoomcabine de jaarlijkse servicebeurten uit.

Wij zijn daar erg positief over.

Eventuele gebreken worden adequaat opgelost en Roland weet ook toekomstige problemen voor te zijn.

Waar mogelijk denkt hij echt goed mee.

 

We kunnen uitgebreid ingaan op zijn bezoeken, maar ook volstaan met 1 woord: geweldig!

 

Met vriendelijke groet,

Arnold en Cok Miserus

wo 28-3-2018 18:24

Sinds 2010 onderhoudt Roland van Tiel onze stoomcabine.

En dat doet hij super!

Daarnaast is hij ook nog eens aardig en een innemende persoonlijkheid.

Heeft voor ieder probleem een oplossing.

Komt zijn afspraken na en is een absolute aanrader.

Door zijn kennis en expertise blijft onze stoomcabine als nieuw! Top!

 

Hartelijke groet,

 

Gerrit J. Bruggeman